news生命分享


擔心變成依靠

「感激可以受浸,好想分享神喺我生命所經歷嘅事情。大約一年半前膝頭哥的病患,令我想起要做手術,但當時心情又好忐忑、好驚又好唔平安,當時神安排阿女又再邀請我返教會。
 
呢次我開始認真起來,原來「擔心」係唔洗一個人去承受,只要信耶穌,就可以將重擔交比神,只要坦白講出來、去祈禱,神就會賜平安比我,令我有信心同勇氣去面對手術;仲記得做手術前在病床上祈禱嘅情況,最後膝頭哥手術好成功,好快就復原行得番,開開心心咁返教會!
 
相隔十個月之後,一次身體檢查發現有乳癌,簡直係晴天霹靂,又再一次擔心、好驚慌!幸好返咗教會有一段時間,明白唯有謙卑起來,唔依靠自己去依靠天父,神就會比出人意外嘅平安同出路我,喺神嘅保守之下再一次做手術,感激神同身邊嘅弟兄姊妹嘅代禱,癌症沒有擴散,手術成功,逐步康復起來!呢兩次大手術如果沒有神喺我心裡面,我相信我無勇氣去面對!
 
另外,我仲記得以前阿女想邀請我睇佢受浸,我無反對佢,但我亦無理會佢,今日我終於明白,原來信神係幾咁開心!做每件事,神都喺我身邊,提醒我唔使驚、唔使怕,值得感恩!當我繼續查聖經,明白耶穌為我嘅罪釘十字架,為我犧牲,令我好感動,決定悔改受浸成為基督徒。嚟緊做基督徒好想學習更加多聖經,去幫身邊嘅人認識神。我亦非常感激我個女阿玉帶我返教會認識神,身邊姊妹對我嘅關懷,Janet 好耐心教導我睇聖經、林林、屏姐、張太陪伴我、關心我!感謝教會好似大家庭咁、相親相愛,有好多好多的愛!」
 
分享:琴姐(Kian 姊妹的媽媽)